You Follow Me, I'll follow back. ^_^ V


Apabila sudah mula ketagih Dota 2...

Nampaknya aku dah start kembali menjadi peminat setia Dota, maklum lar dah ada dota 2. Kehebatan game dota ni tidak dapat diatasi oleh mana-mana game pun..(bagi aku lar). Aku rasa awek pun boleh jadi no 2,kalau ikut ranking. ^.^ V.
Tetapi kalau dah start main game jangan lupa diri, nanti solat entah ke mana , study entah ke mana. Pandai-pandai lar kita membahagi masa untuk bermain game. Nasihat kepada kawan-kawan yang lain sama. Sebenarnya, apabila aku main dota ni sekurang-kurangnya aku mampu melupakan sekejap diri 'dia'. Adakah dengan cara ini je aku mampu lakukan untuk mengurangkan segala keperitan ini?errmm...X tahu nak cakap apa dah. Sesiapa yang main Dota 2 boleh la add aku. Id steam aku xinan93.
Assalamualaikum... :D

0 comments:

Post a Comment

Sila Klik Disini Wahai Dermawan :D

 

Twitter Updates

Siapakah Sharizam Yusri?

Free Auto Backlinks From 1Malaysia